Główne zasady naboru Najemców

Nabór Najemców planujemy w I kw. 2026 r.
Jak wziąć udział w naborze?

W chwili startu naboru udostępnimy (m.in. na tej stronie) elektroniczny formularz wniosku. Trzeba go wypełnić, a następnie dostarczyć do Urzędu Miasta:

Dokumenty do weryfikacji czynszowej, czyli przede wszystkim:

  • oświadczenia, ile wynoszą twoje dochody (np. pensja, 800+) oraz zobowiązania (np. prywatne przedszkole, karta kredytowa)
  • upoważnienia do sprawdzenia twojej historii w bazach typu: BIG InfoMonitor i Krajowy Rejestr Długów
  • dokumenty potwierdzające twoje dochody, np. zaświadczenia od pracodawcy, decyzje o przyznaniu alimentów lub 800+, itp.

Dokumenty potwierdzające, że spełniasz kryteria pierwszeństwa (oczywiście tylko w przypadku, jeżeli je spełniasz! aby zostać najemcą, nie musisz spełniać żadnego z tych kryteriów).

Jak sprawdzę, czy znalazłem się na Liście Najemców?

W ciągu miesiąca (lub więcej, jeżeli zgłosi się wielu chętnych) sprawdzimy wszystkie dokumenty i opublikujemy Listę Najemców. Znajdziesz ją m.in. na tej stronie, oczywiście w zanonimizowanej formie (znajdzie się tam tylko numer wniosku i liczba otrzymanych punktów).

Jakie są dalsze kroki?
  1. Wszystkie osoby z Listy Najemców otrzymają od nas zaproszenie do wyboru mieszkania i podpisania umowy najmu. Otrzymasz też e-mailem wzór umowy.
  2. Pierwszą selekcję mieszkań zrobisz przez internet.
  3. Podczas wizyty na osiedlu obejrzysz 3 mieszkania ze swojej listy i zdecydujesz, na które z nich chcesz podpisać umowę.
  4. Po wybraniu mieszkania wpłacisz kaucję oraz udasz się do notariusza, gdzie podpiszesz odpowiednie oświadczenia.
  5. Po spełnieniu tych warunków otrzymasz klucze do mieszkania.
Dopłaty do czynszu

Po otrzymaniu kluczy złóż w Urzędzie Miasta wniosek o dopłaty. Zazwyczaj urząd rozpatruje wniosek w ciągu miesiąca, ale przy zasiedlaniu całej inwestycji jest dużo chętnych i ten termin może się wydłużyć.

Chcesz otrzymać powiadomienie e-mail lub sms o terminie naboru? Wypełnij ten formularz >>