Nabór Najemców planujemy w I kw. 2026 r.
Jak wziąć udział w naborze?
W chwili startu naboru udostępnimy (m.in. na tej stronie) elektroniczny formularz wniosku. Trzeba go wypełnić, a następnie dostarczyć do Urzędu Miasta:
Dokumenty do weryfikacji czynszowej, czyli przede wszystkim:
- oświadczenia, ile wynoszą twoje dochody (np. pensja, 800+) oraz zobowiązania (np. prywatne przedszkole, karta kredytowa)
- upoważnienia do sprawdzenia twojej historii w bazach typu: BIG InfoMonitor i Krajowy Rejestr Długów
- dokumenty potwierdzające twoje dochody, np. zaświadczenia od pracodawcy, decyzje o przyznaniu alimentów lub 800+, itp.
Dokumenty potwierdzające, że spełniasz kryteria pierwszeństwa (oczywiście tylko w przypadku, jeżeli je spełniasz! aby zostać najemcą, nie musisz spełniać żadnego z tych kryteriów).
Jak sprawdzę, czy znalazłem się na Liście Najemców?
W ciągu miesiąca (lub więcej, jeżeli zgłosi się wielu chętnych) sprawdzimy wszystkie dokumenty i opublikujemy Listę Najemców. Znajdziesz ją m.in. na tej stronie, oczywiście w zanonimizowanej formie (znajdzie się tam tylko numer wniosku i liczba otrzymanych punktów).
Jakie są dalsze kroki?
- Wszystkie osoby z Listy Najemców otrzymają od nas zaproszenie do wyboru mieszkania i podpisania umowy najmu. Otrzymasz też e-mailem wzór umowy.
- Pierwszą selekcję mieszkań zrobisz przez internet.
- Podczas wizyty na osiedlu obejrzysz 3 mieszkania ze swojej listy i zdecydujesz, na które z nich chcesz podpisać umowę.
- Po wybraniu mieszkania wpłacisz kaucję oraz udasz się do notariusza, gdzie podpiszesz odpowiednie oświadczenia.
- Po spełnieniu tych warunków otrzymasz klucze do mieszkania.
Dopłaty do czynszu
Po otrzymaniu kluczy złóż w Urzędzie Miasta wniosek o dopłaty. Zazwyczaj urząd rozpatruje wniosek w ciągu miesiąca, ale przy zasiedlaniu całej inwestycji jest dużo chętnych i ten termin może się wydłużyć.
Chcesz otrzymać powiadomienie e-mail lub sms o terminie naboru? Wypełnij ten formularz >>